«Las Seis de la Suiza» han estat classificades en règim de tercer grau penitenciari. Les sindicalistes entraven a la presó asturiana de Villabona vuit dies abans, on han de complir una condemna de tres anys i mig per «coaccions» al propietari de la pastisseria «La Suiza» de Xixón. Avui divendres, després de setmanes de pressió i mobilitzacions per la llibertat de les encausades, el Ministeri d’In…